Projecte d’Escola

Cada dos anys a L’Avet realitzem el Projecte d’Escola.
Es tracta d’una activitat que afecta totes les àrees de coneixement i tots els cursos del centre, i que gira a l’entorn d’un centre d’interès que ens permet treballar transversalment competències bàsiques amb el nostre alumnat. Aquest curs vàrem realitzar el Projecte d’Escola del dia 10 al 21 de novembre sota el títol “ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ”.
Aquest centre d’interès, a partir del qual coneixerem més de prop la premsa, la ràdio i la televisió, ens va permetre seguir treballant amb tots els alumnes de l’escola d’una manera dinàmica i interdisciplinària, aprofundint en algunes competències comunicatives molt importants, tant a nivell escrit com a nivell oral, i també a nivell gràfic. Els grups de treball els han format alumnes de diverses edats i s’ha convertit, com sempre, en una gran experiència d’aprenentatge molt estimulant.
Al desplegable “L’Escola” d’aquesta pàgina web trobareu la pestanya “Vídeos”. Allà podeu accedir als programes de Avet TV i Ràdio Avet, i descarregar-los si voleu.