Retalls informatius:

o Aquest curs l’Angèlica segueix acompanyant els alumnes de Primària com a auxiliar de conversa d’Anglès. Desenvolupa les mateixes tasques que el curs passat donant suport dins l’aula, treballant en petits grups, acompanyant alguna sortida… Benvinguda!

o Durant aquest mes de novembre tots els cursos de l’escola realitzaran el Projecte d’Escola. El fem cada dos anys i dura uns quants dies. Es tracta d’un conjunt d’activitats interdisciplinars al voltant d’un centre d’interès. Els grups de treball els formen alumnes de diverses edats i sempre esdevé una experiència d’aprenentatge molt estimulant. Ja us n’informarem!

o El dimecres 22 de novembre és Santa Cecília, patrona dels músics. Com cada any farem una activitat especial entorn a aquesta festa. Visca la música i la cultura!