Experts en comunicació

A L’Avet sabem que aprendre a expressar-nos en un altre idioma pot ser divertit. Per això, motivem els petits a aprendre amb mètodes innovadors. Per exemple, comptem amb un espai especial per al joc simbòlic en anglès, potenciem les representacions teatrals i les presentacions dels projectes davant d’altres cursos…

PROJECTES D'ARTS AUDIOVISUALS I ESCÉNIQUES

La ciutat de Terrassa acull diverses institucions vinculades amb el món del cinema i el teatre com una seu permanent de l’Institut del Teatre i una altra de la Filmoteca de Catalunya, acull també l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya-ESCAC i el Parc Audiovisual, i alhora és també una de les 13 Ciutats del Cinema que hi ha al món declarades per la UNESCO. En sintonia amb totes aquestes institucions, a l’escola desenvolupem un projecte d’Arts Audiovisuals i Escèniques a l’etapa de Primària.

Aquest projecte vol potenciar diverses competències transversals a partir de la pràctica del teatre i de la creació de produccions audiovisuals. Específicament el projecte inclou aquestes activitats al llarg de Primària:

• Cicle Inicial:
    • Petites teatralitzacions en anglès.
    • Procés de representació d’una obra de teatre a 1r i a 2n.
    • Taller de fotografia amb el projecte d’art.
  • Cicle Mitjà:
    • Teatralitzacions en anglès.
    • Lectures dramatitzades en anglès.
    • Taller de creació de stop-motions.
    • Taller de malabars.
    • Projecte col·laboratiu “Donem la llauna” d’instruments musicals reciclats i espectacle final amb altres escoles de Terrassa.
  • 1r curs del Cicle Superior:
    • Taller durant tot el curs de creació teatral conduït per una actriu professional que comprèn el treball d’interpretació, la creació d’un guió dramàtic original, utillatge, decorats, producció, posada en escena… En col·laboració amb Pedagogia de l’Espectacle de la Fundació Torre del Palau.
    • Teatralització d’un conte sobre temàtica de salut presentat en motiu de Sant Jordi en col·laboració amb Mútua de Terrassa.
    • Teatralitzacions en anglès.
    • Taller de fotografia.
    • Projecte col·laboratiu “Toca, toca!” de percussió i espectacle final amb altres escoles de Terrassa.
  • 2n curs del Cicle Superior:
    • Taller, durant tot el curs, de creació de curtmetratges amb treball cooperatiu que inclou guionatge, construcció de l’storyboard, producció, direcció, interpretació, i els elements tècnics de càmera, muntatge i subtitulació en anglès. En col·laboració amb Terrassa Fem Cinema a les Aules!
    • Procés de preparació i representació d’una obra de teatre en anglès, al llarg de tot el curs.
    • Projecte col·laboratiu de l’espectacle musical “Cantània” a l’Auditori de Barcelona, amb altres escoles de Catalunya.

Descobreix les raons per escollir-nos