QUÈ ÉS L’AFA?

L’AFA de l’Escola l’Avet és l’associació formada per les mares i pares dels alumnes de l’escola que voluntàriament ho desitgin. És una associació sense ànim de lucre, constituïda legalment i està representada per una Junta que a la vegada està dividida en comissions de treball segons les tasques i/o activitats.

Qualsevol mare o pare dels alumnes de l’Escola poden associar-se a l’AFA. Per això cal pagar una quota fixada per any i complir els estatuts aprovats.

Els seus objectius són:

• Treballar conjuntament amb l’Escola en l’educació dels nostres fills i de les nostres filles.
  • Fomentar la col·laboració i la participació de les famílies en actes escolars i en actes festius.
  • Fomentar activitats d’interès per a la comunitat escolar.

Els principals serveis que ofereix a l’Escola són:

• Organització d’activitats extraescolars per a l’alumnat.
  • Organització d’activitats per a mares i pares.
  • Socialització de llibres.
  • Organització de xerrades d’interès per a les famílies.
  • Organització anual de la festa de l’esport i festival de cloenda d’activitats.
  • Elaboració i gestió de la revista de l’AFA i de les xarxes socials.
  • Organització de les Festes i campanyes Solidàries.

Gestió de l’AFA

L’AFA és gestionada per la Junta que està composada per presidenta, vicepresidenta,  tresorer, secretària i sots secretària, i diversos vocals, que formen part de diverses comissions de treball.

La Junta representa a l’AFA i té la missió de coordinar la tasca de les diferents comissions, convocar les assemblees i vetllar pel compliment dels acords. Per això es reuneix trimestralment per a informar i coordinar les tasques entre les comissions i tractar nous temes i/o problemes que s’hagin plantejat.

Qualsevol pare o mare de l’escola pot formar part de les comissions i pot presentar la seva candidatura a membre de la Junta, ja que tots els pares i mares de la Junta fan la tasca de manera voluntària i no remunerada.

Així mateix si no podeu o no voleu formar part de la Junta però voleu col·laborar en tasques puntuals, que requereixen més gent per a organitzar-se, com a festa de l’esport, distribució de llibres, etc.. podeu enviar les vostres dades de contacte per ser voluntaris amb un correu electrònic a l’adreça afa@escolalavet.net

Membres Junta Directiva

• Presidenta: Marta Estruch
  • Secretari: Albert Silvestre
  • Tresorera: Mariona Codina

Vocals

• Comissió de Socialització de llibres: Mar Torres
  • Comissió Solidària: Meritxell Tuneu
  • Comissió de Formació de pares i mares: Judith Puerta i Sergi Merino
  • Comissió d’esports (Cros escolar): Laia Recasens
  • Comissió d’Igualtat: Marta Estruch

Contacta amb L’AFA

També ho podeu fer al mail afa@escolalavet.net

O alternativament us podeu adreçar a la secretaria de l’escola.