L’Avet participa en el Campionat Escolar de Cros 2017-18

El passat 19 de novembre el Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa va organitzar el Campionat Escolar de Cros a Can Jofresa pels alumnes de primària.

L’AMPA de l’escola L’Avet va organitzar la participació dels nens i nenes de l’escola amb un èxit rotund de convocatòria. El número total d’inscrits va ser de 84 alumnes entre els cursos de 2n a 6è de primària. Tot un rècord de participació per l’escola.

L’actuació dels corredors i de les corredores va ser lloable tant pels resultats obtinguts com per l’excel·lent ambient, companyonia i esportivitat que es va respirar durant tota la jornada.

Cal destacar els 4 podis obtinguts per L’Avet en la classificació per equips i els 3 podis en la classificació individual. Per equips, en la categoria femenina, la classe de 2n va quedar en 2a posició i la classe de 6è en 3a. En la categoria masculina, la classe de 5è va obtenir la 2a posició i la classe de 6è la 1a. En la classificació individual, en la categoria femenina, Martina Quiñonero Pérez, de 2n nivell va obtenir la 7a posició i Júlia Freijo Grau, de 4t, va obtenir la 3a. En la categoria masculina, Àlex Pintado Aznar, de 6è va obtenir la 1a posició i Albert Sabadell Porcar la 3a.

El Cros Escolar és l’activitat amb més participació del programa del Jocs Esportius. S’hi inscriuen moltes escoles i molts corredors i corredores, més de 2.000. La participació de L’Avet mereix un reconeixement especial a l’aconseguir classificar-se en aquestes posicions, tot i la participació massiva de corredors d’altres escoles en les mateixes categories.

Aquesta prova, conjuntament amb les que es celebraran a altres ciutats, determinen quins seran els participants de la final nacional que es farà a Olèrdola el proper 25 de febrer.