FESTA MARIA CASTANYA.

02/11/2016

El divendres, dia 28 hem celebrat la Festa de la Maria Castanya, ha vingut la Castanyera i ens ha regalat unes quantes castanyes que cada nen/a ha posat dins la paperina que ha decorat a la classe. Aquest any també hem pogut gaudir d’una bona estona escoltant els contes de la Conxi Ramírez.

Durant tota la setmana els nens, nenes, mestres i personal de l’escola han col·laborat d’una manera o altra en aquesta festa de tardor: fent murals per decorar les classes i els passadissos, cantant cançons, recitant poesies, recollint fulles seques, tastant fruits (magranes i caquis), torrant castanyes i moniatos, menjant panellets, …Tot això amb la cloenda final de la tradicional “Castanyada” que haureu celebrat a casa en família.