AUXILIAR DE CONVERSA DE PARLA ANGLESA.

El 3 d’octubre va arribar a l’escola l’Angelica, l’auxiliar de conversa que ens acompanyarà durant aquest curs a les classes de primària. Com ja sabeu de l’any passat, l’objectiu que es persegueix amb la introducció d’aquesta figura a l’escola és el de potenciar l’anglès oral a les classes de primària, per això, a més a més de donar suport a les activitats d’anglès també intervé a altres matèries del currículum (matemàtiques, educació física, coneixement del medi,…) segons la disponibilitat horària i el nivell. Augmentem així la presència de l’anglès a tots els nivells de primària.

L’Angelica també participa a les sortides, festes tradicionals i comparteix estones al pati amb els nens i nenes de l’escola.

L’Angelica és canadenca, de Calgari i estarà amb nosaltres tot el curs. Durant la seva estada l’acolliran trimestralment tres famílies de l’escola.

Desitgem que sigui una experiència enriquidora pels nostres alumnes i per l’Angèlica. Benvinguda!