Fotos i vídeos de les activitats a l’escola.

Les nombroses activitats de tots els grups de l’escola queden recollides en centenars d’imatges i desenes de vídeos. Aquestes són les maneres com els podreu veure:
❶ Gairebé cada dia pengem imatges i petits vídeos al nostre COMPTE D’INSTAGRAM, a @escolalavet. És un compte privat i has de demanar de ser-hi admès/a, però un cop t’identifiquem com a familiar de l’escola hi tindràs accés.
❷Cada setmana afegim VÍDEOS A LA PÀGINA WEB. A la pestanya L’Escola/Vídeos hi ha un enllaç per veure els vídeos de l’escola, amb contrasenya (si algú no la recorda que ens escrigui i li donarem de nou). Vídeos descarregables.
❸Dins la PLATAFORMA CLICKEDU podeu veure àlbums de fotografies només de les activitats dels grups classe dels vostres fills. Veureu que a la portada, una mica avall, hi ha un requadre titulat Àlbums de fotografies. Són imatges que podeu descarregar.
❹La PANTALLA DE TV DE L’ENTRADA va emetent diferents vídeos i imatges de les que podeu trobar a tots els llocs que us acabem d’esmentar.