Cookies de Google Analytics, les quals son utilitzades per analitzar l’ús que fan els usuaris del lloc web. La informació que genera la cookie (incloent l’adreça IP) serà directament transmesa i arxivada per Google en els seus servidors d’Estats Units. Google usarà aquesta informació per compte nostre amb el propòsit de seguir l’ús del lloc web, recopilant informes de l’activitat del lloc i prestant altres serveis relacionats amb l’activitat del lloc i l’ús d’Internet. Google podrà transmetre aquesta informació a tercers quan així l’hi requereixi la legislació, o quan les esmentades terceres empreses processin informació per compte de Google. En aquests casos, Google no associarà la seva adreça IP amb cap altra dada de que disposi.Si ho té a bé, li agrairem autoritzi l’ús de les cookies que es detallen seguidament o si ho prefereix, pot seguir les instruccions que trobarà més avall per eliminar-les totalment.

Nom Proveïdor Propòsit Durada
_utmc Google Analytics 30 minuts des de la instal·lació o actualització

_ga

1. a) Si utilitza Microsoft Internet Explorer, en l’opció de menú Eines > Opcions d’Internet > Privadesa > Configuració. Per saber més visiti:

1. c)   Si utilitza Chrome, en la secció de Configuració > Mostrar Opcions avançades > Privadesa> Configuració del Contingut. Per saber més visiti:

1. d)    Si utilitza Opera, en l’opció de Seguretat i Privadesa, podrà configurar el navegador. Per saber més visiti:

Exempció de Responsabilitat