Les xarxes socials de l’escola.

Fins avui, l’escola ha gestionat quatre eines digitals per comunicar-nos entre els membres de la comunitat educativa: la plataforma ClickEdu, la pàgina web de l’escola, i les pàgines d’Instagram i de Facebook.

La plataforma ClickEdu serveix per visualitzar i descarregar fotografies de les activitats del curs del fill/a, també tenir la seva informació acadèmica, consultar la facturació, accedir a la documentació del curs i a alguns protocols i informacions…

La pàgina web de L’Avet permet consultar informacions generals de l’escola i, també, poder veure i descarregar els vídeos que anem fent de les activitats amb els alumnes. Estem treballant en una web renovada adaptada als dispositius mòbils.

La pàgina privada d’Instagram segueix creixent i publica quasi cada dia imatges i petits vídeos de les activitats que fan els vostres fills. Compta amb més de 400 seguidors. Ja segueixes el compte?

Arrel d’aquests usos, hem decidit deixar inactiva la pàgina de Facebook. Ens sembla que només tindria sentit tenir-ne si fos una pàgina pública, per promocionar l’activitat escolar. Però fent això desprotegim la imatge dels vostres fills. La nova pàgina web serà una bona eina de presentació del centre, i creiem que les altres xarxes actives ja cobreixen suficientment les necessitats de tots.