LA MARATÓ DE TV3

15/12/2015

El diumenge dia 13, els pares i mares de la comissió de Solidaritat de l’AMPA de l’escola van organitzar la “4a XOCOLATADA” per recaptar diners per la Marató de TV3 que aquest any s’han destinat a la investigació sobre la diabetis i l’obesitat.

La convocatòria va tornar a tenir una bona acollida, el pati de l’escola es va omplir de nens, nenes, pares, mares, avis i àvies menjant xocolata i disfrutant de les diferents activitats que es van organitzar. Tot per una bona causa i per ensenyar als nostres infants que hem de ser solidaris i estar al costat de les persones que no poden gaudir d’una bona salut.

Es va aconseguir un donatiu de 1.888 euros! Moltes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible.