ENS VISITA L’AUTOR

01/06/2016

Aquest curs, els alumnes de cinquè, a l’hora de biblioteca, han llegit com a llibre col·lectiu La petita coral de la senyoreta Collignon del Lluís Prats. Aquesta novel·la, escrita amb un gran estil i amb molta tendresa, ens fa reflexionar sobre aspectes tan importants com la solidaritat, el treball en equip i la bondat.

En Lluís Prats, nascut a Terrassa, pare i exalumne de l’escola, és autor de més d’una vintena de llibres; ha publicat tant novel·la juvenil com històrica. Aquest escriptor va venir a fer una xerrada als nens i nenes de cinquè nivell. Després d’una breu explicació sobre la concepció i estructura de l’obra llegida, es va encetar un col·loqui. L’alumnat, amb gran educació i respectant el torn de paraula, va anar fent-li preguntes sobre la novel·la i sobre la seva vida com a escriptor.

Va ser una sessió molt amena i interessant. Gràcies, Lluís! T’esperem el curs vinent.