EL PATI DE L’ESCOLA

05/10/2016

Aquest curs ens hem proposat com a objectiu d’escola dinamitzar el pati, incloent-hi nous materials perquè els nens i les nenes desenvolupin la seva creativitat i estimulin la seva capacitat de jugar, per això l’hem anomenat “UN PATI PLE D’IDEES”.

Hem pintat el terra amb diferents jocs: el tres en ratlla, la xarranca-coet, el “jump” i una pissarra a la paret. Tenim cistelles amb: cordes, pilotes, robes de diferents mides i colors, moltes caixes de plàstic,…

La capacitat que tenen els nens i nenes de jugar ajuda a formar aspectes clau de la personalitat perquè permet treballar l’autoestima, aprendre a afrontar reptes, esforçar-se per superar-los, despertar la curiositat, sotmetre’s a normes i pautes de convivència i desenvolupar defenses a la frustració, entre moltes altres coses.

Per fomentar tot tipus de joc hem decidit que un dia a la setmana, el dimecres, serà el dia de jocs SENSE pilotes tant al matí com al migdia. De moment tots juguen

MOLT CONTENTS!