DIA DE SANT JORDI, els llibres i la lectura

04/05/2015
El dijous 23 vam celebrar la festa de Sant Jordi a l’escola. Els nens/es d’Educació infantil, després d’escoltar la llegenda, han sortit amb la carota de drac que han elaborat ells mateixos. Aquest any a Primària no hem fet jocs florals, cada classe ha inventat una activitat relacionada amb Sant Jordi basant-se amb cada una de les intel·ligències múltiples:

1r- Invenció d’una dansa (i. corporal-cinestèsica)

2n- Invenció de la lletra d’una cançó (i. musical).

3r- Invenció de problemes matemàtics (i. lògico-matemàtica) i identificació d’emocions (i. interpersonal).

4t- Escenificació de la confecció d’un punt de llibre i (i. visual-espacial)

5è- Realització d’un diari d’algun personatge de la llegenda (i. lingüística).

6è- Elaboració de galetes (i. naturalista ) i escenificació de la recepta (i. visual-espacial).

Vam decorar el passadís amb la feina que havia fet cada grup i a la tarda vam anar tots els nens i nenes de l’escola a veure a la Sala de música el què havia preparat cada grup. Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé.

L’endemà, a l’hora del pati, vam poder observar els efectes post Sant Jordi: molts nens i nenes a l’hora del pati formant grupets llegint el llibre que els havien regalat el dia abans. Fantàstic!!