Concurs de jocs en català

Els alumnes de 6è han participat aquest any en el 5è concurs Tísner de Creació de Jocs en Català, organitzat per l’associació cultural Plataforma per la Llengua. Per grups cooperatius van elaborar diversos jocs de taula i, després de jugar-hi ells i els alumnes de 5è, van votar el millor joc que va ser el que finalment es va presentar al concurs. Aquesta activitat va estimular la creativitat i l’aprofundiment en la llengua per adaptar-la a un joc de taula divertit i entretingut.

El passat diumenge 2 de juny va haver-hi l’entrega de premis a l’Auditori de Barcelona. El joc presentat pels nostres alumnes no va obtenir cap premi d’entre els 145 jocs presentats. Tots van rebre un certificat de participació i van quedar exposats al vestíbul de l’edifici perquè el públic els pogués tocar. L’alumne Marco Garcia, els seus pares i l’Anna Tutusaus com a tutora del curs van assistir a l’acte d’entrega de premis en representació del curs.

Enllaç amb imatges del lliurament de premis al web dels organitzadors: https://jocsijoguines.cat/concurs-tisner/6/5e-concurs-curs-2018-2019/galeria/