El Consell Audiovisual de Catalunya premia l’escola L’Avet de Terrassa

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) ha lliurat aquest dilluns 3 de juny els premis el CAC a l’escola. Són premis adreçats a l’alumnat i al professorat dels centres educatius de Catalunya i l’objectiu que es persegueix és fomentar l’ensenyament en comunicació audiovisual en l’àmbit escolar.
En aquesta edició, la setzena, s’hi ha presentat 99 treballs, 62 a la categoria de centres educatius, 26 a la d’investigació d’alumnes de Batxillerat i 11 a la de professorat. L’Avet s’hi va presentar amb el projecte interdisciplinari “Els mitjans de comunicació”, obtenint el 2n premi en la categoria de centres educatius-cicles mitjà i superior. En aquesta activitat d’escola hi van participar tots els alumnes del centre, des de P1 fins a 6è, i es va potenciar el treball per projectes i l’aprenentatge entre iguals, l’autoavaluació i el treball cooperatiu creant programes de ràdio i de televisió i elaborant un diari de l’escola.
Enllaç amb la notícia a la web del CAC: https://www.cac.cat/actualitat/cac-premia-17-treballs-que-fomenten-leducacio-comunicacio-audiovisual-les-escoles