Concurs de dibuixos de minyons

Els Minyons de Terrassa celebren 40 anys de la seva existència durant aquest any 2019. En motiu d’aquesta efemèride han organitzat un concurs de dibuixos a totes les escoles de Terrassa. En van rebre uns 3.000 de nens i nenes d’Infantil i Primària de tot Terrassa. Des de la nostra escola n’hi vam enviar més de 150.

De tots els treballs presentats per L’Avet, dos van arribar a ser finalistes: el dibuix de la Iona Álvarez de 1r que a més a més va guanyar el 2n premi de la categoria de cicle inicial, i el dibuix de la Clàudia Martí en la categoria de cicle superior.

El passat divendres 31 de maig van celebrar una festa per a tots els finalistes als locals de l’entitat. Va ser una festa amb tallers de castells i entrega de premis. I a les finalistes els va quedar un molt bon record.

No cal dir que potenciar la creativitat és una de les millors coses que podem fer des de l’escola, i molts alumnes de L’Avet la van poder exercitar!