CAMPIONAT DE CROS TERRASSA 2015-2016

19/11/2015

El passat cap de setmana es va celebrar el Campionat de Cros escolar de Terrassa 2015-2016 a les instal·lacions esportives de Can Jofresa. La participació va ser molt elevada i van ser més de 4.000 corredors els que van arribar a la meta. El dissabte 14 de novembre van córrer els alumnes de Secundària i Batxillerat i el diumenge dia 15 de novembre ho fan fer els alumnes de Primària.

De L’Avet hi van participar 32 atletes de les categories Prebenjamí, Benjamí i Aleví. Els nostres atletes van córrer esperonats pels ànims de l’afició que es trobava a les grades. Les famílies ovacionaven als corredors i aquests anàvem avançant metres i metres. Va ser una jornada molt emocionant. Tots i totes les atletes de L’Avet van participar amb esportivitat i van demostrar les seves dots en aquesta disciplina.

Cal destacar el tercer premi aconseguit per l’Àlex Pintado Aznar, en la categoria de Benjamí (2n any), el 8è premi aconseguit per la Jana Busquets Ibañez, en la categoria de Benjamí (1r any) i el segon premi per equips aconseguit en la categoria d’Aleví (1r any).

Una gran felicitació a tots els participants, ha estat una gran demostració. Agrair també la participació voluntària dels pares i mares, representants de l’AMPA de l’escola, que es van encarregar de l’organització de l’activitat, especialment d’en Ricard Pintado, la Tonyi Aznar, la Marta Gibert i en Salva Nogales.