SANT JORDI A L’ESCOLA

En motiu de la festa de Sant Jordi tots els alumnes de P5 a 6è han elaborat uns contes cooperatius. En total han sigut 12 contes diferents.

Cada conte l’han escrit en grups cooperatius de nens i nenes de diferents cicles. Els de la classe de P5 han pensat i escrit el títol del conte i els personatges, els de cicle inicial han escrit l’inici del conte, els de cicle mitjà el nus i els de cicle superior han escrit el desenllaç.

L’objectiu ha estat que els nens i nenes s’adonin que el resultat d’un treball millora amb la suma d’esforços i que és important el granet de sorra que aportem cada un.

Una vegada elaborat el conte, les mestres encarregades han fet la compaginació de les diferents parts per imprimir els llibrets.

Com que cada grup ho va fer a la seva classe, només els nens de cicle superior sabien el conte sencer, per això el divendres 21 a la tarda ens vam reunir tots al pati en 12 rotllanes. Cada rotllana la formaven els autors d’un mateix conte i els més grans el van llegir i van ensenyar els dibuixos als altres nens i nenes del seu grup.

Cada nen/a es va endur a casa el conte en el qual va participar.

A les classes dels petits, de P1 a P5, la mestra va explicar la Llegenda de Sant Jordi i els nens van decorar un punt de llibre que se’l van endur a casa.