Projectes Mínims Viables (PMV)

Molts recordareu que el curs passat vam construir entre tots –alumnes, famílies i equip educatiu de L’Avet– la Visió de Centre de l’escola que tenim penjada al porxo de l’entrada. Aquest curs, en la línia de la visió que vam definir entre tots, hem redibuixat objectius generals del centre, hem creat noves comissions de treball i ens hem proposat diverses accions.

Unes d’aquestes accions són els PMV: es tracta de petites intervencions innovadores que portem a terme durant el curs i que haurem d’avaluar per comprovar si funcionen i ens fan avançar en la bona direcció. Per exemple: suport lector de famílies a nens/es de cicle inicial dins l’aula, espais del pati amb perspectiva de gènere, alumnes de 6è al pati d’Infantil, autoinformes d’avaluació al 2n trimestre a cicle superior, etc. A les imatges podeu veure alguns dels PMV que hem començat.