Projecte de curtmetratges a 6è amb premi!

Els alumnes de sisè han participat a la 1a Mostra de cinema fet a les aules i han guanyat el premi al millor guió. Un dels compromisos que Terrassa va assumir com a Ciutat UNESCO de cinema era que el llenguatge audiovisual fos molt present a les aules de les escoles. En aquest sentit s’ha desenvolupat el projecte TRS Fem Cinema! en el que els alumnes de 6è han participat. El projecte s’estructura en els valors UNESCO i en aquesta edició s’ha centrat en la Interculturalitat.
Els alumnes de 6è han estat setmanes treballant en la producció i la realització de diversos curts que s’han presentat en aquesta 1a Mostra de cinema fet a les aules. Els alumnes Mireia Balada, Jan Canal, Ferran Lozano i Ona Mañosa han guanyat el premi al millor guió amb “Tus prejuicios”.