La Visió de Centre de l’escola L’Avet.

El passat 24 de maig a la tarda vam fer una festa a l’escola per presentar la Visió de Centre de L’Avet.
Què és la Visió de Centre de L’Avet? Es tracta d’un document que respon a la pregunta: “Quina escola volem?”. Ha estat elaborat durant el curs 2018-2019 a partir d’un procés participatiu amb les aportacions de tot l’alumnat de l’escola de P2 fins a 6è, amb les reflexions del claustre, i també amb les propostes de totes les famílies que voluntàriament hi han volgut contribuir. S’ha realitzat a partir de la participació de L’Avet amb la iniciativa sobre innovació educativa Escola Nova 21. I vol ser el full de ruta de l’escola per als propers anys.
El dia 24, encara que va ser un dia plujós, vam aconseguir reunir el 70% de famílies de l’escola, aproximadament, i juntament amb tots els alumnes i les mestres vam veure diversos murals, vídeos i treballs que els diferents cursos havíem realitzat entorn a “l’escola que volem”. Ens va acompanyar un grup de música i també es va poder votar el lema de l’escola entre tots els assistents. Gràcies a tothom qui hi va poder venir!