L’ESCOLA A CASA

A causa de la COVID19 es van fer una sèrie d'accions per traslladar les activitats de l'escola a casa.

Tutorials en format vídeo dels mestres de l’escola, així com activitats educatives i a la vegada divertides per dur a terme en família que us deixem com exemple.

INFORMACIONS

En aquest blog, creat pels i les alumnes de 6è de L’Avet del curs 19-20, trobareu recomanacions de tot tipus de llibres: d’aventures, d’amor, de terror, de màgia, de misteri, d’humor, realistes…
Els alumnes de Cicle Superior (5è i 6è) tenen a l’abast un blog, creat pels tutors, on es pengen diverses feines, reptes, activitats, informacions… Concebut com un espai d’intercanvi mestres – alumnes, on tots treballem cooperativament.
Una escola petita, arrelada i oberta, on tothom se sent acompanyat per aprendre i créixer. APRENENT A SER FELIÇOS

VIDEOS/ TUTORIALS