La festa de Maria Castanya.

És temps de menjar castanyes, treure la roba d’hivern de l’armari, posar-se pantalons llargs i fer un bon foc per escalfar-se! Ja ha arribat la festa de tardor!

Per la festa de Maria Castanya cada classe ha decorat la seva aula i una part de l’escola amb motius de tardor, han cantat cançons i, encara més emocionant, han fet panellets. Aquest any el dia de la castanyada ha sigut un dia de fred i pluja, i quines ganes teníem de menjar castanyes calentes!

Tots esperàvem amb il·lusió l’arribada de la castanyera. I tant que va venir! Al pati de l’escola tothom la va poder saludar omplint la paperina amb unes quantes cas-tanyes, i també vam poder gaudir dels contes de la Susanna.

Una bonica festa tradicional que segurament molts de vosaltres vau continuar a casa.