FORMACIÓ DE PARES

Cada curs a l’escola organitzem xerrades de formació de pares i mares. L’objectiu és el de rebre orientació d’una persona qualificada per així fer el camí de l’educació més planer i poder gaudir més de les relacions entre pares i fills.

Aquest any comptarem amb la participació de la Cristina Gutiérrez, educadora emocional i codirectora de La Granja, una granja escola de Santa Maria de Palautordera, per on passen cada any més de 10.000 alumnes.

La Cristina Gutiérrez és autora del llibre “Entrena’l per a la vida”, un llibre que està escrit des de la veu de l’experiència i on parla de multituds de situacions reals que ha viscut. No és un llibre de teoria, sinó que és rigorós i amè alhora, ofereix recursos molt concrets per dur a la pràctica la tant valorada educació emocional, que és imprescindible si volem entrenar el nostre fill o filla perquè sigui una d’aquelles persones que quan camina sap on va.

La xerrada será el dijous 4 de maig, a les 7 de la tarda.

Després de la seva intervenció hi haurà un torn de preguntes i un sopar lleuger.

Les places seran limitades, és per això que us agrairem que feu la vostra reserva el més aviat possible. Quan l’aforament estigui ple haurem de tancar les inscripcions.