FEM UNA ESCOLA NETA I BONICA

Dins del lema EM CUIDO I ET CUIDO aquest mes volem fer una escola neta i bonica, que vol dir promoure un bon ambient de treball. Per a facilitar-lo entre tots ens proposem ajudar-nos a deixar les coses al seu lloc, afavorir la conservació del mobiliari i de les instal·lacions de l’escola, fomentar la cooperació entre l’alumnat i conscienciar-lo que l’escola és un lloc de tothom i que tots i totes en som corresponsables. Per això hem de tenir l’escola neta, presentable, ben decorada i que sigui un espai agradable per a les persones.
L’equip de mestres també ha creat
aquest curs una comissió d’estètica
que vetlla per la bellesa dels
espais de la nostra escola i que se