El Nadal ens fa adonar que l’escola és un privilegi

La preparació de les festes de Nadal en una escola és un regal. Realitzar les activitats amb uns alumnes que sempre tenen una espurna d’il·lusió als ulls durant una època en què és més fàcil la proximitat entre les persones forma part d’aquest gran regal.

A L’Avet, el concert de Nadal simbolitza bé això que volem dir perquè permet visualitzar la unió, la festa, l’admiració, l’esforç, la il·lusió, l’agraïment…

Com vam dir a la salutació: Quin privilegi tan gran és una escola! És el punt de trobada d’aprenents: aprenents de lletres i números, aprenents de normes i hàbits, aprenents de pare o mare, aprenents de mestre, aprenents d’avi,… en definitiva, aprenents de persona. Hem nascut per aprendre. Quina sort fer junts un tros del camí! Una escola ha de ser la xarxa de relacions i d’experiències que facin sortir el millor de cadascú, tant de mestres, com de pares i, és clar, d’alumnes. Ajudem-nos-hi! Tinguem sempre les portes obertes i l’esperit constructiu perquè ens necessitem per créixer.

Ara comencem el segon trimestre amb renovat entusiasme, plens de bons propòsits i amb ganes de seguir acompanyant-nos en aquest camí magnífic que és el creixement dels nens i nenes de L’Avet. Que tingueu tots i totes un molt bon any 2018!!!