Diada de Sant Jordi i llibres!

Aquest curs el dia de Sant Jordi s’escau amb el primer dia de classe després de Setmana Santa. Per aquell dia tenim preparats tallers i activitats per celebrar la cultura i l’amor, les lletres i l’estimació pels altres, els llibres i les roses.
I com ens agrada que els nens i nenes llegeixin llibres!
Fa pocs dies que els alumnes de 3r i de 4t van visitar la Biblioteca Central de Terrassa, i d’aquí a pocs dies una de les bibliotecàries de la BCT presentarà una maleta plena de llibres als alumnes de 5è i de 6è.
Els animem a fer-se el carnet de les biblioteques i a descobrir molts mons diferents volant a través de les pàgines dels llibres. En una llar on hi ha llibres, on es llegeixen llibres i es comenten, sembla que és l’ambient més propici per fomentar la lectura. La lectura és una eina d’accés a la cultura i a l’aprenentatge. Remeneu amb ells i elles llibres i revistes (Tatano o Cavall Fort, els títols de Els Grumets de La Galera, llibres de Roal Dahl, contes il·lustrats o els clàssics com L’illa del tresor, Robinson Crusoe o Moby Dick) i veureu que s’hi animen de valent!