COMPANYS DE LECTURA

01/04/2016

Aquest mes d’abril comencem l’activitat dels companys de lectura dels nens/nenes de 5è i 6è amb alumnes de P5. L’objectiu és que els petits vagin practicant la lectura acompanyats pels alumnes més grans i els ajudin en el seu inici lector.

Els alumnes grans prenen, en certa mesura el rol educador i es senten responsables i part activa en el procés d’aprenentatge de la lectura dels més petits. I els més petits agraeixen i es senten importants en veure que hi ha un nen o nena de bata verda que s’interessa i l’ajuda en el seu aprenentatge.

Aquesta activitat la realitzen els nens/es de P5 i 5è i 6è que es queden a dinar i durant deu minuts dos dies a la setmana (els alumnes de P5 que no es queden a dinar ho fan amb la seva tutora).