CALENDARI

Us recordem altres esdeveniments del mes de juny:

– 21 de juny a 1/4 de 10 del matí Missa de Final de curs.

– 15 de juny a les 8 de la tarda: Festa de Comiat per als alumnes i pares de 6è.

– 15 de juny a les 4 de la tarda: Representació de contes populars versionats pels nens i nenes de 5è, per als pares dels alumnes de 5è.

– 16 de juny a les 4 de la tarda: Representació de l’obra de teatre dels nens i nenes de 2n “El Gat amb botes” per als pares dels alumnes de 2n.

– 20 de juny a 2/4 de 7 de la tarda: Fira de Sant Ponç.

El dimecres, 21 de juny, rebreu els àlbums juntament amb els deures de vacances i la fotografia de grup. Els informes d’aquest trimestre els trobareu al clickedu i els de final de cicle us els enviarem per correu ordinari. Les famílies de 6è també rebreu l’informe dels resultats de les Proves de Competències de la Generalitat.

El dimecres, 21 de juny, a les 5 de la tarda comencen les vacances d’estiu de Primària i de P3, P4 i P5.

Aquest any, les activitats de “L’estiu a L’Avet” pels alumnes de P3, P4 i P5, començaran el 22 de juny i s’acabaran el 21 de juliol.

El 21 de juliol, a les 5 de la tarda comencen les vacances d’estiu de l’Escola Bressol.

Us desitgem a tots i totes un bon estiu!