Alguns projectes que estan en marxa…

Des de meitats de novembre els alumnes de cicle superior comparteixen un pati a la setmana amb els alumnes més petits de l’escola, els de l’escola bressol i d’educació infantil.
Quan els alumnes juguen junts es coneixen pel nom, i aquesta és una bona base per a una convivència positiva a l’escola: establir vincles i fer créixer la dimensió emocional de cada persona sempre dona bons fruits.
Aquest mes de gener reprenem el projecte d’Aprenentatge entre iguals, un projecte creat per un grup de recerca educativa de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Els cursos de 2n i 4t duran a terme el Llegim en parella, dins de l’àrea de Català. I el grup de 5è farà el Leemos y escribimos en pareja, dins de l’àrea de Castellà.
Aquests propers dies hi ha les reunions online amb les famílies per informar dels detalls d’aquest projecte: 5è el 12 de gener (19h), 2n i 4t el 19 de gener (19h).