ACTIVITATS DE NADAL

30/11/2016

Comença el mes de desembre, ja fa més fred i s’apropen les Festes de Nadal. A l’escola ja ens anem preparant i us volem informar de totes les activitats que tenim previstes a l’escola per aquests dies.

CALENDARI D’ADVENT: A les classes de pàrvuls i a algunes de Primària la mestra prepara aquest calendari amb els dies que falten per arribar a Nadal. Començant pel dia 1 de desembre, cada dia un nen/a és l’encarregat d’obrir la finestra del dia corresponent i es troba una petita sorpresa!

TIÓ: Els nens i nenes de P-3, P-4 i P-5 aniran al bosc a buscar el tió. El col·locarem al pati ben abrigat i li portarem menjar de casa (pastanagues, patates…) per tal que “cagui” força coses, el dijous dia 22, a tots els alumnes de parvulari.

PESSEBRE: A totes les classes de Pàrvuls i als primers cursos de Primària faran el pessebre a la classe i els més grans decoraran la seva aula amb motius nadalencs.

MISSA: El dimecres dia 14 a 1/4 de 10 del matí, mossèn David Abadias celebrarà la missa de Nadal en la que participen els alumnes de 3r fins a 6è. Com sempre us esperem a tots aquells familiars que ens vulgueu acompanyar.

CONCERT: El dimarts, dia 20 celebrarem la festa de Nadal al Centre Cultural, a la mateixa hora de sempre, a les 4 de la tarda. Tots els nens i nenes de l’escola us oferiran el Concert de Nadal que han preparat amb les seves tutores, la Sara i l’Anabel. Molt aviat us passarem una circular donant-vos més informació.