Resultats de les competències bàsiques de 6è

És de tots conegut que a finals de l’etapa de Primària hi ha unes proves competencials que es passen a tot l’alumnat de Catalunya sobre les àrees de Català, Castellà, Anglès, Matemàtiques i Medi. Aquests dies hem rebut els resultats de les proves que es van realitzar a mitjans del mes de maig.

Cada família dels alumnes de 6è rebrà els resultats detallats del seu fill/a a final de curs. Tanmateix us mostrem aquí els resultats generals del centre: el triangle taronja mostra el resultat mitjà de tots els alumnes de 6è de Catalunya, l’estrella negra mostra el resultat mitjà de totes les escoles de Catalunya que tenen el mateix grau de complexitat social que el nostre, i el cercle blau indica la posició dels nostres resultats com a centre.

Hem de felicitar els nens i nenes que aquest any acaben la seva estada a L’Avet i a totes les mestres que han tingut aquests anys!