PROJECTES MUSICALS PARTICIPATIUS

Aquest curs els alumnes de l’escola participen en dos projectes musicals participatius: el projecte Cantània amb 5è i el projecte La Clika amb 2n.
L’Auditori de Barcelona fa més de 20 anys que organitza aquest projecte musical per a milers d’alumnes de moltes escoles de Catalunya. Enguany hi participem el 4 de maig i serem més de 800 cantaires en aquesta sessió de la cantata “Les portes del món”.
La Casa de la Música de Terrassa organitza aquest altre projecte: La Clika. Aquesta activitat consta d’onze cançons creades per components de grups com Gertrudis, Xiula o XerrameQ. Les lletres parlen de l’amistat i les emocions, l’ecologisme, el bullying, la cooperació, la igualtat de gènere… El 24 de maig s’interpretarà al Teatre Principal.