Projecte de padrins i padrines

La setmana passada vam iniciar un Projecte a l’Escola entre els curs de 4t i I3 amb el nom de PADRINS i PADRINES. A partir d’una estona de joc i amb una dinàmica de cohesió grupal van sortir unes parelles, en algun cas un trio, que continuaran compartint activitats (lectura, manualitats, intercanvi d’exposicions, acompanyament en festes escolars, jocs…) fins que els grans acabin 6è  i els petits l’etapa d’Infantil.

Aquest projecte continuarà en cursos posteriors de manera que cada infant de 4t, 5è i 6è serà padrí o padrina d’un de I3, I4 i I5 respectivament.

L’objectiu és crear un vincle profund; que aprenguin l’un de  l’altre i s’acompanyin, que comparteixin experiències i valors.  Aquest tàndem entre diferents cicles ens apropa una mica més a  l’essència de viure l’escola com un espai d’aprenentatge, comunicació, afecte  i responsabilitat; com una continuació de la família.