La Nit a L’Avet

Dijous 26 de setembre els alumnes de 5è i 6è ens vam quedar a dormir a l’escola.

Quan vam arribar ens van dir que deixéssim les motxilles davant de la classe de 5è i que després anéssim al pati de darrera del pavelló. Allà vam fer una mà de paper i la vam pintar.

Llavors vam fer dues activitats molt xules i ens vam anar a instal·lar mentre els altres assajaven. Quan tots els grups vam acabar, vam anar a sopar i després vam fer el Gran Show! Ens van donar uns diplomes i vam anar a dormir.

Quan ens vam llevar, ens vam fer una foto en pijama. Llavors vam tenir un temps lliure i després vam anar a esmorzar. Vam anar a Vallparadís i, quan vam arribar a l’escola, vam mirar una pel·lícula: Wall-e.

Aquesta nit a l’escola ens va agradar molt perquè anava d’un gran show, però també vàrem fer moltes activitats que van ser molt entretingudes: vàrem jugar amb el paracaigudes i a una versió diferent del mocador.

Vàrem sopar al terra, entre el menjador i el pavelló. Després vàrem preparar-nos pels “shows” i ens ho vam passar molt bé.  Ens en vam anar a dormir passades les dotze, però com que no callàvem ens vam adormir cap a quarts de dues.

A Vallparadís ens van deixar dues hores per jugar lliurement i, quan vam tornar, vam veure una pel·lícula que ens va agradar bastant.

Alumnes de 5è i 6è.