El curs s’acaba…

Viure un curs a l’escola és com fer un viatge. Hi ha moments de festa i de rutines, plens d’empenta o també de cansament, de gresca i de companyonia, però també de dubtes i desorientació, dies plens d’encerts però també amb alguns errors, moments de grup però d’altres més solitaris, moments amb grans esforços i altres de més relaxats, inicis amb alumnes que arriben i finals amb d’altres que acaben… Tots els dies són un aprenentatge. Acompanyar les persones al llarg de la vida de cada dia té una mica de tot. L’ofici de mestre suposa ser al costat en tots aquests moments amb una perspectiva educativa on res no és en va. De tot s’aprèn. Quin privilegi més gran és una escola! Tinguem-ho present aquests darrers dies de curs.