Del 13 al 22 de maig DATES DE PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

El Departament d’Educació ha fet oficial les noves dates del procés de Preinscripció que són del 13 al 22 de maig.

A partir del 13 de maig s’obre la preinscripció amb presentació de sol·licituds de forma telemàtica. El departament va publicant la informació a la pàgina preinscripcio.gencat.cat.

A partir del dia 19 de maig es podran fer les sol·licituds de forma presencial a l’escola, només per aquelles famílies que no ho puguin fer via telemàtica i sempre amb cita prèvia. La cita prèvia es podrà demanar per una aplicació del Departament o pels mitjans habituals de comunicació amb el centre, telèfon i correu electrònic.

Aquestes són dades que ens ha passat el Departament i que anirem actualitzant amb les novetats. Més avall hem detallat els passos a seguir en el procés.

No dubteu a preguntar-nos qualsevol qüestió, intentarem resoldre-la de la millor manera possible.
Podeu contactar-nos via correu electrònic a info@escolalavet.net o bé per telèfon/whatsapp al 646 547 161

PUBLICACIÓ LLISTES

LLISTA D’ESPERA 7 DE JULIOL DE 2020

INFORME_LLISTA_ESPERA

LLISTES ASSIGNACIONS 7 DE JULIOL 2020

INFORME_LLISTA_ASSIGNACIONS

BAREM PROVISIONAL

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

BAREM PROVISIONAL

LLISTES BAREM RESOLTES RECLAMACIONS

DADES PREINSCRIPCIÓ

a.  Dades escola:

Codi centre: 08030005

Correu electrònic: info@escolalavet.net

Telèfon: 646 547 161 i 937 835 511

Web: www.escolalavet.net

b.  Dates preinscripció:

• Telemàtica del 13 al 22 de maig
  • Presencial del 19 al 22 de maig  amb cita prèvia.
  • És molt important emplenar una sol·licitud i presentar-la en el centre demanat en primera opció.

c.  Passos de la preinscripció telemàtica:

1. Preinscripció a la web Estudiar Catalunya: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

Emplenar la sol·licitud mitjançant el següent enllaç que funcionarà a partir del dia 13 de maig. L’ordre d’entrada de les sol·licituds no es té en compte en el procés. Cal seguir les instruccions de l’aplicatiu. Es generarà un resguard.

2 . Enviar resguard de preinscripció juntament amb documentació acreditativa escanejada o fotografiada a l’adreça electrònica de l’escola.

3. La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. El centre ha de contestar aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància.

d.  Passos de la preinscripció presencial

1. Únicament per aquelles persones que no puguin fer ús de l’eina telemàtica, es podrà fer de forma presencial del 19 al 22 de maig, concertant una cita prèvia per l’accés al centre, a través del telèfon.

2. Caldrà presentar la documentació necessària i l’imprès de la preinscripció que trobareu en aquest enllaç: http://ensenyament.gencat.cat/web/shared/OVT/Departaments/ENS/TramitOVT/preinscripcio/obligatoris/A42.pdf

3. Portar guants i mascareta i una sola persona per família en el moment de la preinscripció presencial.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

En les sol·licituds telemàtiques, tota la documentació s’haurà d’escanejar, o, en últim cas, fotografiar, amb la màxima definició.

1. DNI de la persona sol·licitant (mare, pare o tutor).
  2. DNI de l’alumne, en cas que en disposi.
  3. Llibre de família, pàgina dels pares i de l’alumne a preinscriure.
  4. Tarja sanitària individual de l’alumne.
  5. Carnet de vacunes
  6. Qualsevol altra documentació per acreditar els criteris de barem.

CALENDARI DE TOT EL PROCÉS

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

La llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica el 30 de setembre de 2020.

Publicació llistes i oferta

Mapa escolar de la preinscripció curs 2020-2021.