Clicka i Cantània

Aquest curs els alumnes de l’escola tornen a participar en dos projectes musicals participatius: el projecte Cantània amb 5è i el projecte La Clika amb 2n.
La Cantània és una activitat musical participativa que organitza l’Auditori de Barcelona. En aquesta activitat s’hi inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya.
Cada any s’estrena una obra encarregada especialment a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi. “El Naufragi” és el títol de la Cantània d’enguany: a partir d’un naufragi un grup de nens i nenes es plantegen l’oportunitat de començar de zero; ens fa reflexionar sobre el canvi climàtic i l’ecologia a través de les emocions i els sentiments.
La Clika és una creació de les Cases de la Música, un projecte sociomusical per impulsar formació, creació i concerts. Té l’objectiu de connectar la mainada amb la música a traves de l’univers i les vivències d’una colla d’amics. Les cançons parlen de l’amistat, la diversitat, l’autoestima, la igualtat de gènere i el respecte al medi ambient.
Tant a la Cantània com a la Clika els infants comparteixen l’experiència amb altres escoles. La música en directe crea un ambient màgic d’art i expressió conjunta.